لوگو آریا کریستال

راهنمای انتخاب لوستر کریستالی مناسب برای منزل

همانطور که قبلا در مقاله معرفی انواع لوستر کریستالی شرح دادیم لوستر کریستالی یکی از مهم ترین اجزای خانه برای دکوراسیون و زیبایی بخشیدن به آن میباشد. روشنایی و نورپردازی مناسب در محیط میتواند آن را به یک محیط شاد و جذاب تبدیل کند. اما راهنمای انتخاب لوستر کریستالی مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر لوستر کریستالی متناسب با دکوراسیون و طراحی خانه شما نباشد نمیتواند زیبایی منزل را به درستی و آنچنان که باید نمایان کند.

به طور کلی در هر خانه ای باید براساس متراژ، نوع دیزاین محیط و ارتفاع سقف باید لوستر را انتخاب کرد. لوستر های کلاسیک معمولا مناسب فضاهای بزرگ تر طراحی های کلاسیک هستند اما از لوستر های کلاسیک میتوان در محیط های کوچک و ساده تر نیز استفاده نمود. همچنین از لوستر های کریستالی کلاسیک در پذیرایی خانه استفاده میشود در صورتی که لوستر های مدرن در فضاهای کوچک تر نیز قابل استفاده هستند.

راهنمای انتخاب لوستر کریستالی

ارتفاع سقف خانه

قبل از انتخاب لوستر به این توجه کنید که ارتفاع سقف خانه شما کوتاه است یا بلند. در صورتی که ارتفاع سقف بلند است میتوانید از لوسترهای بلند و شاخه دار استفاده نمایید. اما اگر ارتفاع سقف کوتاه بود اصلا برای محیط مناسب نخواهند بود چرا که دکوراسیون خانه شما نمای بدی پیدا میکند و یا امکان برخورد با آن افزایش میابد.

رنگ و طرح  لوستر کریستالی

لوستر های کریستالی میتوانند دارای طرح و رنگ های متفاوتی باشند. قبلا انواع مدل های لوستر های کریستالی را برای شما عزیزان شرح دادیم. رنگ و نوع لوستر شما باید بگونه ای باشد که کاملا با دیزاین و رنگبندی خانه شما هماهنگی داشته باشد. شما باید قبل از شروع خرید با توئجه به دکوراسیون خانه خود تصمیم خود را برای انتخاب نوع لوستر مورد نظر گرفته باشید. راهنمای انتخاب لوستر کریستالی بسیار مهم میباشد.

مطالب پیشنهادی : آموزش تمیز کردن پرده کریستالی

فضای محیط

در هنگام خرید لوستر جدید حتما مقدار فضای منزل خود را در نظر بگیرید. اندازه لوستری که انتخاب میکنید باید با محیط شما تناسب داشته باشد. اگر فضای شما کوچک است استفاده از لوستر بزرگ بی معنی است و همینطور اگر فضای خانه شما بزرگ باشد نباید از لوستری با ابعاد کوچک استفاده نمایید. اندازه لوستر علاوه بر اثری که بر نمای محیط میگذارند میزان روشنایی را نیز تحت تاثیر قرار میدهند. پس این یک معیار بسیار پر اهمیت میباشد.

راهنمای انتخاب لوستر کریستالی

تعداد شاخه و لامپ های لوستر کریستالی

هدف شما از خرید لوستر نیز بسیار مهم و تعیین کننده میباشد. اگر قصد دارید لوستر را تنها برای زیبایی و جذابیت منزل خریداری کنید بهتر است از لامپ و تعداد شاخه های کمتری استفاده نمایید. در صورتی که میخواهید روشنایی و نور محیط را افزایش دهید باید به سراغ شاخه و لامپ های بیشتری بروید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کرده اید دنیای لوستر ها بسیار گسترده است و راهنمای انتخاب لوستر کریستالی بسیار مهم است و در خرید آن لازم به دقت زیادی است. همچنین باید به قیمت آن در هنگام خرید توجه کنید. امیدواریم این متن برای شما مفید واقع شده باشد.

همچنین شما میتوانید انواع مختلف پرده های کریستالی را در سایت مشاهده کنید و در صورت تمایل با بهترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.